Antingen eller

Storstad eller landet? 

Jag är uppvuxen i storstad, och har levt i en storstad hela mitt liv, MEN jag är otroligt sugen på att flytta ut på landet, har fått för mig att det är mindre vardagsstress ute på landet.

The Body Shop eller Lush? 

Jag vet inte, använder idag mest produkter från The Body shop, men tycker Lush har så häftiga produkter. Om jag verkligen måste välja så blir det dock The Body Shop.

Hamburgare eller pizza? 

Pizza! Går att variera i oändligheter, går att köpa färdig eller att göra hemma och är ruskigt gott. Har aldrig varit en "hamburgar-tjej"

BIKBOK eller H&M? 

H&M alla gånger om, sällan jag hittat något på BikBok som jag verkligen gillar (dock så blir nog mitt nästa köp på BikBok!) 

Snapchat eller instagram? 

Instagram är roligare och mer inspirerande så säger instagram. 

Marmor eller mässing? 

Marmor, visst är mässing fint men jag föredrar silver detaljer före mässing. 

En enorm dubbelhaka eller en jättehängig rumpa? 

Hahahaha... väljer nog hängig rumpa! 

Kärlek utan sex eller sex utan kärlek? 

Kärlek utan sex!

Havet eller poolen? 

Poolen! Jag kan bada i havet och gillar det till och från, men jag stör mig jämt på att det ska vara något under ytan som jag inte ser. 

Nyår eller midsommar? 

Jag älskar sommaren men jag säger Nyår ändå. Dels för att jag inte växt upp i ett sammanhang där vi firat midsommar och dels för att nyår känns festligare. 

Morgon eller kväll?

Kväll! Sena sommarkvällar eller höstkvällar är dem bästa! 

Skräckfilm eller romantisk komedi? 

Romantisk komedi, för på senaste tiden har jag blivit världens fegis.. Haha.

 Fortfarande min favoritbild på oss.. 

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!