Ny vecka!

Ny vecka, nya tag, eller hur är det egentligen? 
 
God förmiddag på er alla, idag är det måndag och jag är småtrött men väldigt glad och peppad. Jag ska strax skriva klart de sista raderna på min hemtenta (att jag alltid ska göra allt i sista minuten?!) och sedan ska jag maila in den till min lektor. Imorgon är det ännu en tenta på agendan, men denna gången en salstenta, så jag ska väl plugga lite inför den i eftermiddag. 
 
Idag var Mikael till Hedin Bil och lämnade in vår fina pärla på service, bilen blev ju påbackad för drygt två månader sedan och nu ska det bytas ut lite grejer på den så att den är som ny igen. Jag som vant mig vid att ha en bil tillgänglig hela tiden får denna vecka klara mig utan att behöva åka någonstans, vilket kan bli otroligt bra och nyttigt för mig, en detox helt enkelt! 
 
Annars var vi (läs: Mikael) ute i garaget och höll på lite med Saaben (en Saab 90), när Mikael fyllde år i lördags så köpte vi nya vinterdäck till den så dem fick åka på och sen höll han på med något i motorutrymmet, planen är väl att den ska vara fullt klar till sommaren men körklar till våren. 
 
I veckan är det tänkt att jag ska fika med en klasskompis, och träffa en gammal arbetskamrat från hotellet över en lunch, hon och jag blev väldigt bra vänner under tiden båda jobbade och fortsätter att hålla kontakten vilket jag tycker är helt suveränt! Sen ska jag och Mikael försöka filma ihop en video till YouTube och även röja lite i lägenheten då det verkligen behövs! 
 
Men nu ska jag som jag nämnde ovan skriva klart de sista meningarna på hemtentan och lämna in! Önska mig lycka till! 
En bild vi tog innan vi skulle på bröllop förra helgen! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!