26 oktober 2016

Hej bloggen! 
 
Det var en vecka sedan jag kikade in här senast och det är väl inte så värst mycket som har hänt sedan dess. Jag har lagt mycket tid på en hemtenta jag har som ska in nästa måndag och sen har vi spenderat mycket tid hemma. I fredags var jag på en begravning av en kär familjevän och i lördags var vi på bröllop för Mikaels kusin. Så det har hänt saker men ändå så känns det som vanligt. 
 
Idag ska jag efter skolan springa hem till en tjej och göra mina naglar, har liksom saknat att ha mina klor så har bestämt mig för att testa det igen, och funkar det inte så funkar det inte. Vart ju ett avbrott för att Johanna flyttade till USA men nu har jag hittat en tjej som verkar grym! Lovar att posta resultatet här sen. Efter naglarna blir det att åka hem en vända innan vi åker ut mot kyrkan och har vår ungdomsgrupp där vi ska fika med bullar idag! 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på min lektor i dogmatik och uppdaterar kontaktlistan på telefonen, har fått för mig att jag ska ändra på allt i telefonen så vi får se var detta slutar! 
 
Vi hörs senare <3 
bild från igår när jag satt i biblioteket och skrev hemtentamen. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!