Full rulle

Godmorgon! 
 
Livet rullar på, i en otrolig fart! Och jag hinner knappt med känns det som. Sen vi hördes senast så har det varit full fart i skolan, inlämningar, redovisningar, tenta-plugg, och utanför skolan har jag pluggat körkortsteori och försökt ta in allt som händer.
 
I skrivande stund sitter jag på min Gamla Testamentliga lektion där vi går igenom "Job" som är en helt underbar bok i Bibeln, en bok som jag fullkomligt älskar. Efter skolan så ska jag hem till mamma på lunch och sen har jag tid hos min nageltjej för att fylla på mina naglar som jag gjorde i oktober. Däremot så vet jag inte riktigt hur jag ska göra då jag igår fick ett jobb i kök och vi får inte ha långa naglar ur hygienaspekt så jag ska nog göra korta(re) naglar än jag har idag och så får vi se om det fungerar. För jag vill ha fina naglar och jag vill kunna jobba, men det brukar gå att lösa! 
 
Senare ikväll ska vi till kyrkan där vi ska äta middag och bara hänga och sen är det raka vägen hem och sova. Under morgondagen är det full rulle då jag ska skriva ett PM, ett Tal och läsa på GT inför tenta, sen vill jag även hitta tid att plugga teori till körkortet, det är så mycket helt enkelt, fredag och lördag jobbar jag och går i skolan och sen ska det fixas inför advent hemma och städas. Så som jag sagt, full rulle men jag är glad ändå! 
 
Så här ser det ut när jag pluggar inför tentan vi har nästa vecka, hoppas verkligen att jag sätter den. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!