Torsdag

Long time no see! 
 
Tidig morgon idag, och jag kommer på att jag äger en blogg, vilken kombo! 
Nej men hör ni jag har ju länge saknat skrivarglöden och sen har det varit mycket annat på gång samtidigt. Jag har ju startat en YouTube kanal men jag har inte direkt uppdaterat där heller fast jag har massvis med material som bara ligger och väntar på kamerans minneskort.  Jag har inte lovat mig själv att jag ska följa några som helst restriktioner när det kommer till bloggen eller YT men samtidigt vet jag att jag själv kommer vara besviken på mig själv när jag inte har något att gå tillbaka till att läsa. Men sen är det även så att jag inte kan lägga mitt fokus på en "dagbok" och ha det som ett prio i livet. 
 
Hur som haver, sedan vi hördes sist så har lite grejer hänt, bland annat så har vi gått och blivit med bil och varit på en resa till Berlin. Jag tänkte att jag kan skriva två inlägg om dessa saker senare. Annars har jag bara pluggat och bara varit, det behövs ibland.
 
I skrivande stund sitter jag på Enköpings Lasarett och ska spendera hela dagen i Enköping, min mor är på operation här och jag sällskapade med henne för moraliskt stöd samt för ett miljöombyte för mina studier, kan vara skönt ibland! Sen ska jag även passa på att fixa Mors dags presenter samt lite till en väns studentmottagning, sen kanske jag ska passa på att beställa inbjudningskort till min och svärfars födelsedag, vi firas tillsammans då vi fyller 23:e och 25:e juni och då är det enklast för alla om vi firas tillsammans, så då tänkte jag att vi kan skicka ut inbjudningskort. 
 
Sem ska jag eventuellt ta en fika med en bekant som jag inte träffat på år och dar, så ska vli en kul dag kanske ändå! Men nu ska jag försöka plugga lite och fixa med alla kort! Får se när vi hörs igen! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!