Bara ett Hej

I detta nu har jag suttit och skrivit saker i min almenacka som jag är så extremt dålig på att använda, men det ska bli bättring då det är en väldigt fin almenacka från Burde som jag fick av Mikael i studentpresent. Annars då? Jag ska strax klä på mig och gå och lägga mig i solen på baksidan av huset och läsa litteratur som jag har en hemtentamen på. Fick den hemtentan igår och har till 26 maj på mig att bli klar. 
 
Jag jobbar även i eftermiddag så ska plugga till drygt 14:00 och sen se till att fixa mig innan jobbet, ska faktiskt bli skönt att jobba, dessutom är det alltid skönt att jobba stängning! Sen så kanske jag bör fixa klart inbjudningskorten till mitt och svärfars kalas men det kan jag lika gärna göra efter jobbet ikväll. 
 
Fick även precis hem ett paket från JFR som innehåller en palett från Sleek, kan ju berätta att Sleek blivit ett av mina favoritmärken, och kom även på vad jag kan önska mig i födelsedagspresent också! 
 
Hur som helst så tänkte jag bara kika in och säga hej, så Hej! och kram, vi hörs senare! 
Bild från igår när jag satt och väntade på att träffa en vän. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!