JAG ÄR FÖRLOVAD..

God morgon bloggen!

Förlåt för kass uppdatering men jag har helt enkelt valt bort prioriteringen av bloggen.  Sen vi hördes senast har mycket hänt, jag har gått ut min första termin på Johannelund, jag har firat två år med M och även blivit förlovad (han friade på vår årsdag!), vi har varit på helgkryssning till Helsingfors och sist men inte minst har jag fyllt 20 år och firats.

Idag jobbar jag 7-15 och sen kommer Bella upp till Stockholm (där vi ska hämta henne vid klockan 19) och ska vara här ganska precis en vecka, så det blir full fart framåt så att säga. Jag ska strax sätta mig och försöka knåpa ihop en lista med matförslag för veckan samt vad vi ska handla till frukost. Efter att vi hämtat henne i Stockholm ikväll så ska vi hinna med att handla också.  

I veckan är det tänkt att vi ska till Gröna Lund, Mall of Scandinavia och sen på söndag ska vi på Coldplay! Är himla pepp på denna vecka!

Annars då? Igår firades jag av min och Mikaels släkt och vi firade även förlovningen så fick lite fina presenter som passar oss så himla bra, sen blev det att röja undan allt på kvällen eftersom vi inte hinner med det idag innan vi ska hämta Bella, tacka våra föräldrar som hjälpte till mycket med att plocka undan igår, underlättade otroligt mycket så nu är allt precis som det ska vara i lägenheten.

Nu ska jag i alla fall gå och ta en kaffe, vi hörs!

 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!