Tre.

Tre saker jag brukar säga: 

–  Jag är hungrig!

– Toppen! 

– Faaa(n)siken! 

Tre saker jag brukar tänka på: 

– Allt som jag tycker behöver göras. 

– Hur jag vill göra om hemma

– Bröllop, hur jag vill ha det och hur andra har det. 

Tre saker väldigt få personer vet om mig: 

–  När jag var liten så var jag en bokmal, jag tycker fortfarande om att läsa men prioriterar tyvärr bort det för ofta. 

– Jag är fortfarande mörkrädd och rädd för åska. 

–  Jag är duktig på att laga mat och vara kreativ i köket! 

Tre saker som jag älskar att göra: 

– Lyssna på musik! Typ det bästa jag vet! 

– Inreda och pyssla om i lägenheten, jag får liksom någon slags sinnesro av det hela. 

– Laga mat och baka! Men jag har dessvärre blivit så lat när det kommer till detta, ska bli bättring på det för det bästa jag vet är att testa nya recept! 

Tre saker som jag vill ska hända innan året tar slut: 

– Att jag och M åker iväg på solsemester en vecka. 

– Att jag känner att det flyter på bra i skolan och i livet, känna total sinnesro helt enkelt.

– Att vi gjort om i vardagsrummet/matsalen och arbetsrummet. 

Tre saker jag saknar i min garderob: 

– En basic garderob (jeans, linnen, tshirtar)

– Fina stickade koftor 

– Blusar i alla former och färger! 

Tre saker som doftar underbart:

– Nytvättade sängkläder! 

– Färska rosor! 

– M's parfym! 

Tre saker som jag vill bli bättre på: 

–Plocka undan efter mig

– Äta mindre skräp och röra på mig. 

– Spara pengar! 

Tre saker som jag skrattar åt: 

– Komedifilmer

– Tyson! 

–  När jag blir irriterad på något så pass mycket att jag tycker det är löjligt! 

Tre saker som gör mig till just mig: 

– Att jag är öppensinnad och godhjärtad. 

– Behovet av att ha koll/kontroll över exakt ALLT som händer runt mig. 

– Att jag kan sitta i ett badkar med varmt vatten i 3-4 timmar utan problem (fyller på med varmt vatten lite då och då) 

 En av de finaste bilderna jag tagit på mig själv. 

 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!