Come back and hug me.

Hej bloggen! 
Nu har jag äntligen tid att sätta mig ner och knåpa ihop ett inlägg här, eller egentligen har jag inte tid då jag har mycket att göra hemma men tänkte skriva lite ändå! 
 
Vi kan väl börja prata om veckan som varit, hämtade Bella förra måndagen och spenderade både första och andra kvällen/dagen med att bara catch up och gå runt lite på gränby, shoppa smink och bara vara. På onsdagen åkte vi till Gröna Lund och det var smockat med folk för det var en varm och solig dag, vi hade hur som helst det väldigt trevligt på grönan. På torsdagen valde vi att sova extra länge och sen på kvällen åkte vi till Älvkarleby där vi grillade och tog ett dopp (Bella gjorde, jag blev tvingad..). Fredagen spenderade vi på MoS med M och C som båda var lediga, jag köpte ett par urgulliga shorts på H&M och sen käkade vi på Täby C på Palma Pizzeria, dem har godaste kebaben där! På lördagen så firade vi min 20-årsdag med många av mina vänner genom att käka på restaurang tillsammans och sen drog en liten del av oss vidare till Plock och drack drinkar och bara umgicks, det var sjuuukt trevligt! Och på söndagen var dagen D, vi började dagen med pannkaksfrukost och efter att vi fixat oss så drog vi mot MoS där vi käkade innan jag och Bella ställde oss i kön till Coldplay! Konserten var gryyym! Ska lägga upp lite bilder i ett separat inlägg, men det var i alla fall sjukt bra. 
 
Nu i måndags så skjutsade vi Bella till hennes bror och sen har vi typ försökt städa av lägenheten, och idag fortsätter jag med att städa av allt, sen ska jag sätta mig och pyssla lite tänkte jag, samt försöka börja med en hemtenta jag ska vara klar med om 2 veckor, sen har jag två uppgifter till att göra i skolan. Sen behöver jag även strukturera upp lite med vad som behöver göras o så.. Imorgon ska jag jobba 14-19 så måste verkligen få allt klart idag för att bara kunna vila efter jobbet imorgon. 
 
Hur som haver, ska fortsätta här hemma så hörs vi senare! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!