Tredje gången gillt

Hej bloggen! 
 
Idag har jag varit uppe sedan M åkte till jobbet, tog en morgondusch, fixade med tvätten, åt en bra frukost och sitter i detta nu och knaprar på mitt mellanmål och tittar på Gossip Girl. Ja, jag har sett alla säsonger två gånger redan men jag blev sugen på att se den serien en gång till för att kunna dregla över Chuck . Jag har en lista med lite saker att göra idag, mestadels hushållssysslor men även lite smått administrativt eller vad man ska kalla det. 
 
Det är fredag också kom jag precis på, vilket innebär att jag får ha M hemma i två dagar, och det är så värdesatt av mig då vi inte spenderar alls mycket tid tillsammans på vardagarna. På tal om kärlek och värdesättning är det alla hjärtans dag snart, och jag vet inte alls vad jag vill ge till M men jag har funnit Pinterest som min inspiration. 
 
Nu ska jag i alla fall ta tag i mina sysslor, nedan ser ni mig i detta nu! 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!