På jobbet!

Hej bloggen!
 
Hoppas er helg fått en bra början, för våran har inte fått den bästa  tyvärr. Igår började bilen krångla lite grann och så blev det lite tjaffs och idag så försov jag mig till jobbet. Kom inte jättesent (10 minuter max) men jag som inte gillar att komma sent fick lite struggle. Nu är det i alla fall superlugnt på hotellet och då passar jag på att blogga, bra va?
Jag slutar vid tre idag och sen är väl planen att fixa lite i lägenheten och kanske vara ute lite beroende på om vädret tillåter. Har jag tid så har jag även tankarna på att filma ett intro till YT som jag kan publicera imorgon eller i veckan. Jag är ju inte särskilt bra på att klippa videos så vi får se hur det går.
 
Nu tänkte jag fortsätta jobba lite så hörs vi senare, puss!
 
TB till studenten! Saknar den dagen såååå mycket!
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!