Blogglista

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Den här är himla svår, det brukar ofta bero på vad jag sörjer, men jag brukar ofta lyssna på "I'm a mess" med Ed Sheeran när jag är "a mess" och det är väl då jag brukar vara som ledsnast

Beroende av:

YouTube och te.

Vem behöver du mest just nu:
Lite tid för mig själv, massage och musik. 

Vad tror folk om dig?
Förut fick jag höra att folk trott jag varit en otrevlig och rent av bitchig typ. Vet att M tyckte jag var otrevlig, konstig och som världens fjortis, men sen fick han lära känna mig och då ändrades hans bild totalt. Sen har jag växt upp sedan dess och tror snarare att folk tror att jag är snällare än vad jag är, haha. 

Stämmer det?
Det som sas förut kan jag delvis hålla med om, jag hade en fasad utåt och en annan fasad mot dem jag kände. Jag var väldigt osäker som person och förökte väga upp det genom att vara otrevlig. 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina naglar och vår lägenhet.

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, rätt ofta faktiskt. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Jag har inte så många sms just nu men "Inte vet jag vilken färg" från M när jag skulle välja resväskor på Rusta igår. 

Nästa mål i ditt liv:
Att förlova mig och att skaffa en till hund om det kan ses som mål. 

Hur svarar du i mobilen?
”Aaaa hallå?" eller "Hej det är Liza" beroende på vem som ringer, det första är vanligast.

Vem ringde dig senast?
Ida från jobbet ringde igår kväll! 

Antal timmar sömn inatt:
Typ kring 8 timmar.

Tycker du om din pappa?
Vi har inte alltid kommit överrens men ja, nu för tiden kan jag  säga att jag tycker om honom! 

Brukar du komma i tid?
Jag är både en tidsoptimist och tidspessimist men jag avskyr att komma för sent och vet jag att vi blir 5 minuter sena då brukar jag avboka. 

När mår du bra?
När jag får resa och upptäcka och när det är rent och prydligt i lägenheten. 

Hur känner du dig nu?
Jag känner mig taggad och spännd! 

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och vitt, jag har en väldigt tråkig garderob för tillfället då jag inte trivs med mig själv och gärna syns så lite som möjligt.

Var du aktiv i skolan?
Ja! Jag hade en svacka i åk 7-8 men annars har jag alltid varit aktiv och engagerad i skolan. 

Favoritdryck på morgonen:
Te eller juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
På senaste tiden har det blivit kring nio på kvällen vilket jag tycker jag borde ha stor eloge för, då jag förut tyckte att det inte alls var läggdags då. 

Är du blyg?
Om jag vistas i sammanhang där jag inte känner någon eller är fullt bekväm, annars gillar jag att ta för mig.

Sysslar du med någon idrott:
Nej, inte längre. När jag var yngre sysslade jag dock med simning, dans och konståkning. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag faktiskt!

Är du bortskämd?
Ja, det skulle jag nog kunna påstå. Jag är inte fullt lika bortskämd nu när jag inte bor hemma men jag har alltid fått som jag vill och det jag vill. 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!