Update.

Hej bloggen!
 
Jag har varit hemma hela dagen idag och gjort typ ingenting. Klev upp ur sängen vid 10:30 och sen har jag strosat runt i lägenheten för det mesta, har liksom inte haft orken att göra något särskilt. M var hem och åt lunch också så det var supertrevligt! 
 
Jag har fått två nya briljanta idéer och en av dem märker ni nog redan idag, det är inget stort men det kommer nog att märkas, och den andra märks när jag fått tag på det jag behöver (kan ta år och dar). 
 
Jag har egentligen inget att skriva så jag tänker avsluta här och vänta på bättre tider ;) 
 
 
Hittade recolor till mobilen, man sitter och färglägger bilder helt enkelt. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!