Tenta idag.

Godmorgon bloggen! 

Idag är det dags, min första tenta. Är jag förberedd? Nej, utan jag åker till skolan redan nu bara för att sitta och plugga fram till 13. Kom precis på att jag glömt matlådan så blir att handla på Ica innan jag går till skolan också! Hur som helst så var jag hos bästa Johanna igår och bättrade på mina klor och är lika nöjd som vanligt, denna gång blev fett blått glitter och leopard. 

Det är fredag också kom jag precis på, snacka om schysst! Sen är det löning också samt att jag ska till gröna Lund idag ! Och ni BA WTF? Europé kommer dit idag och det kan ju jag inte missa ?? Ska dit med C och L, kanske blir att åka nån karusell också men då måste Grönans hemsida vilja fungera också... 

Ahja, ska försöka vila lite nu så jag orkar plugga! Kram 




Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!