Stressiga vardag.

Hej bloggen :) 

Hoppas allt är bra med er som läser, med mig är allt fint, däremot så är det rätt mycket som jag skrev förut. Men idag blev jag typ färdig med det som ska vara klart i en av kurserna (religion, tenta nästa vecka) så nu kan jag fokusera på filosofin som har seminarie på måndag! 

Ikväll har norra Hagunda smygstart med konfaledarna så vi ska bowla o käka på Olearys, ska bli såååå kul! :D jag har sett fram emot det sjukt länge! Men innan det så ska jag och M till media Markt då mina beats strular, hoppas bara att han hittat kvittot,mikrofondelen har lagt av helt, och så ska det ju inte behöva vara på hörlurar som kostar 900 spänn? Var i kontakt med Apple som ansvarar för beats men dem hänvisade till MM då det stod att hörlurarna är köpta förra augusti, men det stämmer inte utan dem är köpta november/december så vi får se vad dem säger på Media Markt, kommer bli svinsur om det inte går på garantin (som enligt Apple gick ut i augusti i år)  då jag varit extremt försiktig med dessa hörlurar och dem dessutom inte är köpta i augusti. 

Så otroligt skönt att vara på väg hem iallafall, även om kg inte ska hem direkt. Haft en bra dag i allmänhet, allt har flutit på som det ska och det är dem bästa dagarna, när allt går som smort! 
Men vi hörs senare, förhoppningsvis redan imorgon då jag tar helg ;) 

I biblioteket hittade jag denna filur ❤️
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!