Stiches.

Hej bloggen :) 
 
Jag har i princip klivit in hemma precis och satt mig på kontoret, var egentligen hemma redan vid 15 men sprang iväg på ett litet ärende och sen fick M plocka upp mig. Hade seminarium idag som gick bra, var dock otroligt trött då jag inte somnade förens strax innan 01 inatt ... Men det har att göra med att jag åt en stor chokladkaka igår kväll. När jag kom hem hällde jag upp en kanna vatten med apelsiner och is i, såååå gott! 
 
Kvällen lär jag nog spendera framför datorn, men inte för att plugga (är "ledig" idag) utan för att kika på allt mellan himmel och jord. Bland annat skriva önskelista till julen och hitta den där gamla 24 dagars listan som ska följas 24 dagar innan jul, ska bli så roligt! Sen ska jag också kika på present till M, jag har fixat julklapparna men inte födelsedagen, och han fyller år om en månad. Utöver det ska jag även kika på YT för jag har följt Aspyn Ovard länge men jag har ju liksom inte tänkt på att hon och Parker har en YT kanal tillsammans, så jag har some catching up to do! 
 
Imorgon gäller skola, och sen lite plugg efteråt med klassen inför fredagens tenta, gissa om jag är nervös?! Men försöker övertala mig att det inte är lika farligt som det låter, och dessutom är det okej om jag måste göra omtenta på första tentan då jag inte ens vet hur en tenta ser ut ! 
 
Men nu ska jag gå till älsklingen och mysa i soffan eller något, hej så länge! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!