Chamber of Secrets

Hej bloggisen :) 
 
Sitter i skrivande stund i soffan med filt och kaminen igång, ska strax sätta igång med seminarieuppgiften inför måndagen. I bakgrunden har jag Harry Potter: The Chamber of Secrets igång som M är fängslad vid. Ännu en helg ska få sin början och ännu en kväll spenderas med böcker, men jag är glad även om det är mycket. 
 
Idag har jag varit hemma hela dagen och fick besök av mamma och Alexandra omkring klockan 13, vi pratade och planerade, skrattade och var seriösa, mycket trevligt! Sen kom även min bror förbi för att hämta dem och var här en stund. Innan dem kom röjde jag igenom hela lägenheten, dock hann inte jag med arbetsrummet, men det är inte en så brådskande del av lägenheten att ha ren. När dem åkt la jag mig i sängen och vilade tills M kommit 
hem. Kom precis på att jag har tvätt i tvättstugan som måste hämtas så skickade ner M precis. 
 
Planerna för imorgon är inte så stora, ska väl komma iväg o simma lite på morgonen sen får vi se.
 
Vi hörs, måste plugga, puss!  
Önskar att jag o T skulle kunna sitta sådär istället ...
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!