Bottle of white.

Hej bloggen! :) 
 
Jag är precis hemkommen från skolan och har lastat 1 av 2 tvättmaskiner, nu sitter jag och försöker äta dagens lunch som blev en aning sen, ungsstekt kyckling och guacamole! i högtalarna spelad Fix you med Coldplay, en av låtarna på min "jobb" lista. Lagom skön låt till hösten. I alla fall, så fort lunchen fått landa i magen och jag plockat det lilla som behöver plockas i lägenheten så ska jag plugga till tentan som närmar sig. Det är ingen mega stor tenta men det skulle kännas skönt att klara den på första försöket ändå, även om det inte är någon större grej om jag inte klarar första tentan. Får jag tid ska jag läsa lite ur Bibeln, men jag vet inte om jag kommer hinna då vi ska ut till Vänge ikväll för planeringsdag. Det jag gillar med församlingen ännu mer i år är att det är mässa varje onsdag klockan 18, och det är typ bra som ba den, för det kan jag tänka mig är jätte skönt efter skolan. Dessutom har vi ju gudstjänst i skolan på onsdagar så onsdag är min kyrkliga dag helt klart! 
 
Jag ska även sätta mig och skriva lite i almanackan, då det är lite grejer som måste skrivas dit och jag har liksom inte haft den med mig denna vecka. Imorgon är jag hemma hela dagen men hela den dagen ska gå till tentaplugg, förvånande? Inte direkt. 
 
Men jag tycker vi hörs senare, så jag får komma igång med de andra sakerna jag har att göra! 
Dagens lunch, i matlåda och allt ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!