Ying & Yang

Igår var ju vi på Mikelsmäss som är en marknad i Örsundsbro och kikade lite på allt möjligt. Jag fick bara med mig en sak men den är jag mer än nöjd med, det är ett par Lovika-vantar i ull, så sjukt mysiga! Sen så köpte vi även munkar, det är liksom ett måste när Jafaris Donuts står på någon marknad och säljer, dem har det bästa urvalet och de bästa smakerna man kan hitta tycker jag. I alla fall, vi skulle ha två munkar var allihop vilket blev tio styckna och så var det inte mer med det, alla beställde det dem ville ha och sen rörde vi oss mot bilen. 
 
Senare på eftermiddagen, när vi käkat mat så skulle vi fika med dessa donuts samt kanelbullar och då visar det sig att jag och M har tagit "motsatta" donuts, alltså att jag hade vit choklad glasyr och riven mjölkchoklad och han hade mjölkchoklad glasyr och riven vit choklad. Så klart associerade jag detta till Ying & Yang och var tvungen att knäppa bild! Tycker det vart rätt häftigt även om det inte är en stor grej egentligen.. Så aa, ett helt inlägg dedikerat två donuts, inte illa! 
M¨s är till vänster och min till höger, måste även påpeka att det inte är jag som dricker mjölk till, jag är den som dricker vatten ;) 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!