Torsdag

Godmorgon bloggen! 
 
Idag vart en otroligt tidig morgon för mig som inte är van vid denna dygnsrytm än och dessutom vart det en sen kväll igår (trodde aldrig jag skulle tycka 21:30 är sent). Förr skulle nog jag bara fnysa om någon bad mig att lägga mig tidigt och kliva upp tidigt för jag har alltid varit en person som vaknat kring 10 (sista året på gymnasiet typ) och lagt mig kring 00-01 på vardagar, hur galet är inte det?! 
 
Jag minns så väl när jag och M började "dejta" och senare när vi var tillsammans och jag inte förstod överhuvudtaget hur han kunde vara trött kl 19-20 på kvällen och ville gå o lägga sig och hur han orkade kliva upp vid 8 på helgerna, men nu förstår jag! 
 
Hur som helst så är jag just nu sittandes i skolan och har rast på seminariet (som jag egentligen skulle haft vid 10 men hoppade in på ett tidigare, bara för att jag var i skolan redan vid sju.) Vi talar om sekularisering och dess egentliga betydelse på religion. Efter seminariet som är slut vid 10 funderar (läs: ska) jag till stan här i Stockholm för att kika på b.la. Victoria's Secret på lite småsaker. Sen ska jag väl åka till Uppsala och funderar på att ta en tripp till ITG, bara för att jag kan! Ska kika på hur deras scheman ser ut och om de lärare jag vill är där idag. Jag har saknat ITG så kanske kan dra en fika med lärarna eller något :)  

Dagens fika/frukost : Hallon, Donut och Yoggi, mitt bästa val idag. Åt även gårdagens rester på tåget imorse. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!