Tisdag.

Hej bloggen! :) 
 
Just nu sitter jag på min sista föreläsning för idag och min hjärna har verkligen inte velat hänga med idag. Jag har knappt fått någon sömn, jag har mensvärk och jag är bara allmänt utmattad. Så jag har verkligen inte kunnat koncentrera mig idag, jag hoppas att det släpper inför imorgon och sedan ska jag även skriva klart seminarieuppgiften ikväll så att jag kan lägga det på hyllan. Nu är det bara 40 minuter kvar på föreläsningen så ska nog ta mig tiden att lyssna och sen ska jag åka heeeeem! 
 
Jag tänkte egentligen bara blogga lite grann för att ni ska veta att jag inte glömt bort er, det kommer förmodligen ett inlägg senare också så håll utkik! 
 
 
En otroligt gammal bild från ungefär samma tid för två år sedan, dagen jag insåg att jag började tycka om M.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!