Ny vecka, nya tag

God morgon bloggen och ni som läser! 
 
Jag sitter i skrivande stund på tåget som i princip precis börjat rulla, vilket innebär att jag kommer vara i skolan strax  efter sju. Första lektionen börjar vid nio så jag kommer ha tid på mig att plugga. Jag tänker lägga all fokus på gamla testamentet nu, för tentan är om en vecka och det är ingen liten tenta heller. Ikväll ska jag även fixa nya klor, då jag dels tröttnat på mina och dels så har jag tappat min högra tumme. Är rätt sugen på vinrött eller grått men vi får se vad det slutar med, brukar bli helt olika från det jag utgår ifrån, och oftast slutar det med massor av glitter. 
 
Jag är rätt taggad på denna vecka, jag går bara i skolan Mån-ons och sedan är jag ledig fram till tentan på tisdag. På torsdag ska jag, mamma och Alexandra till Stockholm och torsdagen efter fyller Mikael år. Jag har förresten kommit på vad han ska få i födelsedagspresent. Det är så skönt när man kommer på det i alla fall en vecka innan, annars kan det bli skitjobbigt (hehe.. undra varför jag vet ?) Sen har vi bara svärisarnas julklapp kvar, och att köpa 4 kort (två födelsedag och två jul) för att några kommer få pengar i julklapp. Och även att ta bild för våra egna julkort som vi ska beställa! (Känns som värsta familjen..)
 
Nu ska jag i alla fall surfa runt på andra bloggar samt måndags-shoppa! 
Vet inte om jag lagt upp denna, den är typ 3 månader gammal.. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!