Måndag.

God förmiddag! 
 
Jag har dragit på mig min one-piece, bryggt kaffe (fuskade dock med Tassimo) och tagit fram frukost. Sitter och tittar på Malou efter tio där dem idag pratar om bakterier, vilket jag tycker är otroligt intressant! När programet är slut tänker jag slå igång en film och sätta mig med filosofi uppgift inför seminariet som är på torsdag, och så fort jag är klar med den uppgiften blir det att studera bibel då vi har tenta om två veckor kring Gamla testamentet, spännande! Sen såg jag i reklamen att Kalla fakta ska prata om hatet mot Samer imorgon (tisdag) klockan 21 så det ska jag nog också ta mig tid och titta, jag har nämligen blivit en riktig sucker för TV4 och SVT, för dem har ju bra program! (Dock jobbigt med reklam, men vad gör det?) 
 
Klockan ett ska jag iväg och simma med Alexandra, det ska faktiskt bli rätt skönt, då jag inte rör mig så mycket, sorgligt men sant. Senare idag ska jag dels fixa med en mysmiddag för mig och älskling, bara för att jag kan, sen fick jag precis veta att den 19 oktober har vi varit tillsammans i 500 dagar, och det är ju riktigt häftigt! Känns verkligen som betydligt mycket längre, men det är ju så när man trivs! 
 
I fredags så klippte jag av mig en del av håret och sen ska jag färga håret senare denna månad, dags för höstliga förändringar, sen så får vi se vad mer jag hittar på inför hösten, däremot är ju hösten snart över känns det som så jag ska verkligen passa på och höstmysa! Jag inhandlade ett par jeans igår som blir mina höst-jeans och sen så vill jag köpa hem lite doftljus, och sen är det ju faktiskt dags att börja julhandla, och det har vi nästan blivit klara med här hemma, ska bara kompletera med lite paket till föräldrar och barn! 
 
Nu ska jag försöka sätta mig och läsa lite, så vi får höras vid senare, förmodligen imorgon! Puss babes! 
 
När jag precis blivit klippt, så jäkla snyggt! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!