Grattis till mig och dig!

God morgon alla söta!
 
Jag har precis landat i skolan, stressad som få, då jag trodde att jag var sen och att vi började 8:00 men nej, vi börjar inte förrän klockan 9:00 så plötsligt fick jag tid för att läsa ikapp, kolla almanackan och blogga såklart! Gjorde iordning kaffe imorse och hade i min termos och jag kan meddela att det inte var mysigt och ta en klunk när man har bränt tungspetsen och lite av strupen. Hur? Jo, vi bestämde oss för att käka på Max igår och då tog jag en Chickeen and bacon burgare och chili cheese, bara det att jag inte är van att få helt rykande CC utan dem brukar hunnit ligga i 1-2 minuter (äckligt jag vet) så när jag bet av tippen så stoppade jag tungan i osten och när det blev extremt varmt så svalde jag hela CC istället för att lägga ifrån mig den vilket resulterade i "brännskadan".
 
Insåg precis att vi har seminarie nästa vecka på torsdagen men tror inte vi fått uppgifter ännu, men det känns rätt lagom att börja förbereda sig känner jag så det ska jag göra nu istället för att sitta på pinterest (jag har äntligen upptäckt hur underbart det är, jag är efter, jag vet..)   Men innan jag avslutar här kan jag berätta att jag klarat tentan som vi hade 25 september, även om det är knappt så är jag lycklig, fick precis 50% (GRATTIS TILL MIG)  vilket känns lite meh, men det var min första tenta, jag överpluggade och stressade vilket resulterade i att jag glömde hälften så fort jag klev in i tentasalen. 
 
Hoppas alla ni får en bra dag! 
 
P.S. Vill passa på att gratta min fina pappa som blir hela 61 år idag, du är fan gammal farsgubben! ;) 
Förra året på min brors födelsedag 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!