Changes.

Hej bloggen! 
Tänkte bara uppdatera lite snabbt, idag har jag verkligen fått leva efter klockan! Först tåget för att tajma med bussen, plugga inför filosofitentan, föreläsning, lunch, promenad och tåg till Uppsala för att landa hos Isabelle i frisörsstolen nu klockan två. Klockan 18 ska jag möta upp M som fyller år idag och C och L och gå på restaurang och ah, det är verkligen en schemalagd dag idag! 

Vad jag ska göra hos frisören är att färga håret, så jag tänkte att jag laddar upp före och efter bilder senare här på bloggen! Imorgon är jag ledig så då får dagen ägnas åt att förbereda inför söndag och så ska jag ut och ta något glas med mina bästa vänner på kvällen! Gissa om jag är taggad ?! 

Men nu ska jag få bli omhändertagen så vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: The Cool Dude

Infinity mark! Nice shot sweetie! :-D

2015-10-30 @ 18:58:24

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!