Love yourself.

God förmiddag bloggen! 
Ett tag sen sist, och jag tänker faktiskt inte ens förklara mig, för det mesta har jag redan sagt i tidigare ursäkter. Just nu sitter jag på tåget till Arlanda, ska på jobbintervju där och senare ska jag rulla vidare mot skolan. Så himla skönt med föreläsningar på eftermiddagen för då kan man pricka av andra grejer på förmiddagen. 

Annars då? Saker är väl precis som vanligt, plugg och hem att ta hand om, hunden hos oss över helgerna och ah, det är väl så det ser ut varje vecka. Och jag ska försöka få bloggen och rulla bättre, måste bara hitta mer att skriva om och definitivt skaffa en annan kamera än den jag har, men det kommer ska ni se, patience my friend <3


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!