Sommaren 2015

Mina planer för sommaren:
Jag har ju inte haft direkta planer, Gotland var ju en grej sen blev Norrbotten en plan och sen vet jag inte. 

Bästa sommarstället:
Den var svår, säger nog utomlands eller Gotland. 

Här badar jag helst:
I en pool utomlands eller i någon sjö där det är grunt. 

Hur länge ska du vara ledig?
Nu är ju jag inte direkt ledig, jag är ju arbetslös, men tills jag kommer in på universitetet?

Vad ser du mest fram emot? 
Jag såg fram emot Gotland, vilket blev meh, sen ser jag väl fram emot Norrbotten och antagningsbrevet. 

Vad kommer du köpa inför sommaren? 
Jag har ju det mesta, har däremot inhandlat en ny resväska och lite bra o ha grejer. 

Det här lyssnar jag på i sommar:
All möjlig musik, kan göra en topp tio eller något på bloggen ;) 

Favorit sommardoft:
Grillat kött och doften efter regnskur. 

Vad oroar du dig för? 
Antagningsbeskedet. 

Hur kommer du minnas din sommar i höst? 
Jag kommer ju bara minnas det bra och det med hjälp av foton och kanske inlägg här (men halva sommaren har ju redan gått) 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!