Te och skola.



Idag är jag tillbaka i skolan efter en hel vecka av svajigt måeende (som än är kvar), och jag började givetvis morgonen med en kopp te! I år har jag en adventskalender med te, olika smaker varje dag i 24 dagar, då jag inte var i skolan igår har jag 2 smaker idag och det är jätteintressant. För smakerna är verkligen olika och jag älskar att testa nya teer så det är en winwin thing för mig! Jag köpte min på apotea.se och fick leveransen otroligt snabbt och dessutom har dem fri frakt. 
 
Nog om mitt te, idag är det onsdag och det i vanliga fall innebär att jag ska till kyrkan efter skolan och spendera min kväll där men idag ser det snarare ut som att jag får åka hem, då jag slutar 16:30 och inte är framme färens 18-18:30 beroende på vilket tåg jag hinner med. Annars får jag väl mysa ner mig i goskläder hemma och kika på film eller åka hem till mamma och vara där. 
 
Imorgon kommer nog en sammanfattning på februari, men risken finns att den blir kort och ah, då får vi se, jag märker hur mycket jag saknar bloggandet mot slutet av varje år för att jag inte kan minnas hela året. 
 
Nu ska jag gå och fixa te och fika, kramar! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!