Paus.

Just nu tar jag en paus i mitt pluggande, jag sitter i vår matsal med hörlurar på och Justin Bieber på högsta volym samtidigt som jag skriver en kompletterande uppgift till det seminarie jag missade i måndags och tisdags då jag låg hemma med feber och illamående. När jag skrivit klart detta inlägg publiceras sammanfattningen för Februari, vilken aldrig fick chansen att komma upp igår. Men så kan det bli ibland när man får för mycket att stå i. Utöver kompletteringen har jag ännu ett seminarie att förbereda mig inför (det är på måndag) samt tenta-plugg att sköta då vi har tenta den kommande torsdagen. 
 
Imorgon ska vi även iväg och fira min brorsdotter Sofia som fyllt 12 år nu under veckan, så vi har skrivit på ett kort åt henne och lagt en liten peng där i, vad mer kan man ge en tjej som har typ allt !? Och på kvällen ska vi åka skridskor (men det vet inte M än, han har inte öppnat morgondagens lucka än.) sen kommer jag väl sitta med plugg efter det roliga. Ska se till att fixa varm choklad som vi kan ha med oss också, ska faktiskt bli rätt mysigt att åka skridskor! 
 
Måste fortsätta nu, tänkte bara höra av mig här inne och så :) 
Idag är det exakt 2 år sedan jag blev kär i M, fan vad tiden flyger! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!