På tåget.

Hej bloggen! 
Jag sitter på tåget påväg till föreläsningar och har precis kommit ikapp med alla sammanfattningar, så nu är det bara att låta det rulla på. Jag har föreläsningar idag 13-15:40 så det är inte det farligaste, imorgon är nästan lite värre. 
 
Morgonen började bra då jag vaknade vid nio och la en beställning på JFR.se men sen sket det sig då jag somnade om och vaknade halv elva. Så det var bara att klä och sminka sig samtidigt som jag åt lunch, och sen bad jag min svärmor om skjuts så att jag skulle hinna med tåget, vilket jag gjorde, och det är där jag sitter nu. Skriver i rekordfart för att jag ska av strax och har datorn framme men vill blogga klart. Ikväll står filmkväll på schemat då alla julklappar blev klara igår (Jippie!) och sen blir det en god natts sömn. Vi får se om vi hörs något mer! Kramis! 
 
Bilden tagen precis nu, och nu ska jag av! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!