April 2015

Okej, April var STRESS i en enda benämning, jag räknade dagar till studenten och hade extremt mycket att stå i, lite som det är just nu när jag sammanfattar. Ansökan till högskola/universitet skickades in och allt kändes bara mycket, önskar att det i detta där funnits en pausknapp att trycka på och då chilla lite och ta in allt som skedde. 
Det var inte sådär jättemycket intressant som skedde utan allt handlade om mina skolgrejer som blev klara, en efter en och det var något som lättade på livet, att känna sig färdig. I april var nog egentligen hela jag färdig med skolan, alltså rent psykiskt, jag kände mig så färdig med allt och ville bara ta studenten. 
 
Denna bild togs 20 April av mig, så nöjd. 
 
Jag var nog mest av allt taggad på Valborg i april, Uppsala är ju grymt på Valborg men nu var det jag och min bästis C mot världen med massvis av alkohol (oops!) Och om jag ska vara ärlig minns inte jag så värst mycket av kvalborg (29/4) på grund av att jag söp till ordentligt, vet bara att vi var i Knivsta och sen i Uppsala när första morgontåget anlände. På självaste valborg var jag så bakis och fortfarande full på samma gång som man kan bli och det slutade med att vi bara åkte runt med bil (M körde då han inte druckit) och hamnade på Gränby C i mjukisbyxor och oborstat hår för min del. Jag hade det faktiskt otroligt roligt även om jag mådde skit, men det är så, när man är 18, trött på skolan och har två grymma människor med sig genom livet! 
Bilden ovan är tagen just på Gränby på Valborg, ni ser ju hur jag ser ut. Att M och C drev runt om tjejkläder och jag fångade det bästa av allt på bild gjorde ju hela dagen roligare, och detta är nog mitt starkaste minne från 30/4. 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!