Inte något kul, alls!

Godmorgon solstrålar! 
 
Ni vet när man inte känner något alls? När huvudet är tomt? Så har jag känt sen igår! Jag har inflamation i ländryggen vilket inte är det trevligaste och av den molande värken mår jag bara illa. Jag har mått konstant illa sen 2-3 dagar tillbaka på grund av det, så jäkla drygt! Hur som haver sitter jag just nu på dagens första lektion som är Matte, och idag går jag även första fredagen till 16 då jag gjort lite ändringar i mitt schema. 
 
I helgen blir det lite kul för mig, ska nämligen på Asals (min bästa barndomsväns) 18-års firande med älsklingen och sen ska vi dra ut, tror det skulle bli Salu men inte säker. Det finns dock en tråkig grej och det är att älsklingen ska hem och sova när vi drar ut men då blir det jag och massor av människor jag är bekant med (om ens det).
 
På söndag så ska jag hem till Christopher och baka inför advent, han har skadat knäet dessutom och sitter sjukskriven så lite sällskap skulle nog inte skada :) På tal om advent, kan inte fatta att det är första advent redan nästa söndag! Så sjukt fort tiden går! Det är ju extremt lite kvar på detta år! Vet att jag vill hinna fixa en ny design till bloggen från grunden, men vet inte om jag kommer ha tid till det :/
 
Vi får helt enkelt se vad som händer de sista 5 veckorna på året, nu ska jag börja jobba med mitt Gymnasiearbete så vi hörs! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Not Known

Christopher förtjänar aldrig sällskap! :)

2014-11-27 @ 21:52:39

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!