50.

1 Vad är ditt fullständiga namn? – Elizaveta Komarova
2 Hur gammal är du om 5 år? – 23
3 Vad har du för ögonfärg? – Grå/Blå/Grön
4 Är du lik någon känd person? – Fått höra förut att jag är lik en rysk sångerska, Keta Topuria.
5 Har du några talanger? – Jag hoppas det! 
6 Är du blyg? – Beror på vem jag är med och vilken situation det är.
7 Vad har du för TV-kanaler? – TV ? Jag kollar inte på TV.
8 Vad skulle du göra om du vann sjukt mycket pengar? – Betala högskoleutbildningen, köpa lägenhet och spara. 
9 Har du åkt moped någon gång? – När jag var liten och för nått år sen.  
10 Vad vill du göra i sommar? – Resa, ta studenten, jobba då jag behöver pengarna, plugga.

11 Hur tror du människor uppfattar dig? – Något galen men trevlig.
12 Vad är du rädd för? - Att överleva ett krig 
13 Har du några vänner av motsatt kön? – Ja nästan enbart! 
14 Finns det någon tatuering på din kropp? – Yes, en G-klav bakom örat ;)
15 Har du busringt någon gång? – Ja Gud ja! 
16 Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy jump/fallskärm? Jag är höjdrädd men extrem så skulle vilja hoppa fallskärm! 
17 Vilken är den plats längst bort du har besökt? – Chabarovsk när jag var typ 1 år.(Ligger på andra sidan Ryssland)
18 Har du åkt ambulans någon gång? – Bara som anhörig. 
19 Vilken är din favorit bland tecknade serier? – Svampbob helt klart! 
20 Kan du alla orden i nationalsången? – Yes! 

21 Vilken sorts människor har du svårt för? – Besserwissers ! 
22 Något du skulle vilja göra innan du dör? – Uppleva världens under.
23 Vad betyder karma för dig? – Mycket, en stor del av hur jag lever. 
24 Chips eller popcorn? – Chips
25 Naturligt eller fake? – Naturligt
26 När var du senast i skolan? – Idag
27 Tror du på spöken? Ja, eller andar kanske man ska säga? 
28 Favorit choklad? – Mörk! 
29 Vart skulle du vilja befinna dig just nu? – I New York
30 Har du vunnit pengar någon gång? – Yeah, eller jag vann 10.000 kr till en resa när jag var 8 år. 

31 Vad stod i det senaste sms du fick? – Önskningar på låtar till en jul-playlist.
32 Vad värderar du som bra egenskaper hos en person? – Kan inte sätta fingret på det. 
33 Om du inte bodde i Sverige, vart skulle du då vilja bo? – I New York
34 När åt du en hemodlad tomat sist? – I våras. 
35 Saknar du någon? – För många.
36 Vad ångrar du mest i ditt liv? -
 Ångrar inget, det som hänt har hänt o det går inte att ångra.
37 Har du vunnit en prispokal någon gång? – Ja, men tror jag har slarvat bort alla. 
38 Vilken är din favorit blogg? – Blondinbella, Gaybloggen och Keela.
39 Vad är ditt dröm jobb? Advokat
40 När besökte du ett sjukhus senast? – I onsdags. 

41 Vad önskar du dig mest av allt? – Att jag uppnår alla mina drömmar.
42 Hur många syskon har du? – 1 halvsyster på pappas sida, 1 bror på mammas sida.
43 Vilket språk talar du? – Svenska, Ryska, Tyska, Engelska.
44 Hade du mycket hår som liten bebis? – Nja. 
45 Var du jobbig som tonåring? – Jag har mina ups and downs
46 Vad ska du göra idag? – Skola, städa, läxor, slå in paket! 
47 Om du fick välja en talang, vilken skulle du välja? – Jag skulle vilja ha en grym sångröst! 
48 Har du någon livsfilosofi? – Nja, inte direkt mmen det kommer.
49 Är du nöjd med dig själv? – Ibland inte. 
50 Vad är du tacksam för idag? – Just idag är jag tacksam för min gulliga pojkvän och för mamma (för mamma, alla dagar, året runt) 
 
 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!