Fight Club

Jag känner ju nu att bloggen hamnat väldigt långt ner på min dagliga "att göra- lista" men det är även så att jag har haft fullt upp med nationella prov, som även fortsätter nästa vecka. Utöver det har jag fått en lista på de uppgifter jag missat att lämna in, så jag betar långsamt av dessa, dessutom så har jag lite strul med min närvaro så saker krånglar i skolan men det fixar jag! 
 
Igår försökte jag testa en "Green shake" detox/diet men jag blev så dålig av det, jag fick migrän och mådde illa efter lunch för jag inte fick i mig den näring jag behövde, så idag testar jag en annan diet som hittills fungerar bättre än igår, jag känner mig mätt och man äter otroligt små portioner varannan timme, så nu får vi se om detta håller! 
 
Nu sitter jag på svenska lektionen och vi ska kika på "Fight Club" med Brad Pitt i en av huvudrollerna! Har sett den förut men det var något år sedan så det ska bli kul! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Thilde

Åh, den filmen är sjukt bra! :)

2014-10-15 @ 16:40:02
URL: http://nattstad.se/thildewilde

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!