VI DRAR TILL...!!!

Det här har Ello och jag peppat på sedan förra året och nu är det lite mer än 2 månader kvar!
 
WE ARE GOING TO FRANCE!!
 
Den 28 Maj drar jag och Ello och några från KU iväg till södra Frankrike till en liten by som heter Taizé och är där till 1 Juni. Taizé är ett ställa där runt 3 000 - 4 000 undommar från hela världen åker till under Maj månad, och det  är ungdommar från hela världen som kommer dit och det är ett kloster så man har böner 3 gånger varje dag, man har som bibel lektioner på dagarna om jag har fattat det rätt!
 
Det ska bli extremt kul att åka dit och jag har hittat 2 videos från förra året och har bestämmt att jag ska filma lite varje dag så jag kan få ihop en video när jag kommer hem! För det här verkar verkligen som nåt extremt spännande och många säger att man får vänner för livet där så det ska bli extremt kul! Vill bara att dom här dagarna går riktigt fort så vi tillslut står där på Arlanda den 28 Maj!!
 
Under bilden kan ni se video klippen som jag skriver om!!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!