All alone but I like it

Guess what?! JAG BOR SJÄLV! Och på det så har jag en helt ok systemkamera som jag lånar under tiden! :D Dock har jag inte lärt mig kameran helt och hållet än. När dem åkte så fixade jag lite hemma innan jag drog till stan! Ska fota sen vad jag gjort med en av grejerna jag köpt och den andra grejen kommer i ett inlägg senare idag eller imorgon :) Nu blir det att pyssla lite och laga mat! Sen ska jag nog spela lite piano, sjunga lite karaoke och lyssna på musik tills jag tröttnar! Får se när jag kikar in här igen ;)
 
Som ni ser är bilderna lite suddiga och brusiga, men fan Nikon är så svåra att förstå sig på.. På nedersta bilden ser ni även en liten grå fläck på ena kinden, det mina damer och herrar är mitt brännmärke från vågtången! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!