This is your goodbye

Är helt död förkyld, kan knappt andas och är helt seg i huvudet och resten av kroppen. Bara 2 dagar kvar tills jag får sportlov och det enda jag ska göra på sportlovet är att gå runt i mjukisbyxor, hoddie och inget smink och bara ta det lugnt och ladda upp alla krafter tills skolan börjar igen. 
 
Som Ello skrev så efter skolan åkte jag in till stan och träffade henne och uträttade några ärenden innan vi satt oss och drack kaffe och pratade. Sen kom Aron, Jack och Koffe och alla vi drog till Stadsbiblioteket för killarna skulle plugga. Efter det åkte jag hem och böt om och åt mat innan jag somnade och sov i 3 timmar och när jag vaknade pluggade jag till ett prov som vi ska ha på onsdag.
 
1:a världskriget, Ryska revolutionen och mellanskrigstiden.
 
Satt och pluggade i 2 timmar och nu ska jag snart sova! Tror jag ska sätta på nån bra film och bara varva ner lite :)
Hoppas ni har haft en bra dag!!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!