Det börjar bli dags

Nu tycker jag att det är dags för mig att knappa ihop ett litet inlägg här på bloggen. Vi har ju gjort så jäkla mycket och samtidigt känns det som ingenting! Lör-Sön hade vi sleepover hos Dimitra och på söndagen ramlade jag och slog i rygg/nacke/huvud så jag har haft konstant ont sen dess. I måndags så var jag och bästis i Stockholm och såg 5SOS och jag bokstavligen blev galen, JAG ÄR BESATT av dem nu! Igår var jag i skolan och firade vår underbara lärare Håkan sen har jag väl inte gjort så jäkla mycket. 
 
Nästa fredag går vi på lov och det är ju asnice! Men jag kommer sakna skolan den veckan juuuu :c När jag fått bilderna från 5SOS så kommer jag nog lägga upp dem här men vi får se, just nu är skolan viktigare! 
 
Här är i alla fall en bild på Michael som jag tog, och en på Ashtons rygg typ... 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!