Skolfoto

Sitter och målar naglarna llite snabbt då det snart är dax att gå och lägga sig så man inte ser ut som värsta monstret imorgon på skolfotot! Är så pepp, mitt första GYMNASIUM skofoto. Troligen är det bara jag som är så extremt pepp på det. Hahah, men seriöst jag känner mig jättestor! Jag går på gymnasiet och jag skulle inte kunna vara lyckligare just nu! Okej det är extremt mycket drama just nu men jag får varje dag vara med personer som jag älskar och som kan få mig att skratta. Det är lycka för mig, att varje dag skratta åt minst 1 sak! Sen kommer det ju alltid hända nåt på dagen som förbannar en men who the f cares? Har jag 100 saker som gör mig lycklig ska jag inte låta den där ena saken/personen få mig att bli ledsen eller på dåligt humör för man vinner inte nåt på det eller hur?
 
Var ganska lungn dag i skolan idag, hade bara två lektioner så det var ganska chill. På svenska skulle vi hålla en muntlig presentation om vår namn, det gick jättebra även fast jag var jättemega nervös så hela pappret jag hade i handen! Men det gick bra alla fall :)
Nu ska jag måla klart mina naglar och sen sova så hoppas ni haft en bra torsdag och jag hoppas ni får en bra fredag! HELG!
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!