Jag är livrädd för att leva Och jag är dödsrädd för att dö

Well, godnatt är egentligen allt jag har att säga. Efter skolan åkte jag hem och åt som den sanna tjockis jag är, sedan åkte jag och Alicia till lager 157 där jag köpte mig en tshirt och basic leggings, vi hann med en runda på stan också så hann catcha två linnen på New Yorker för 15 kr styck! Så värt!

Sen när jag kom hem satt jag mig på cykeln och cyklade till Gränby för att inhandla frukost till mig som ska räcka ett tag framöver och unnade mig en frozen yoghurt!

När jag kom hem ställde jag i princip mig direkt i duschen och har nyligen klivit ur, nu ska jag gå och lägga mig då jag ska upp redan vid kvart över sex imorgon. Lång dag men det får jag ta för att få en välförtjänt helg!

Ska även visa en ny grej, eller faktiskt två smått nya grejer i mitt rum! Men det får bli i helgen, samtidigt som jag passar på att visa alla nya klädköp ;)

Godnatt kramar från E <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!