This is not Californication

Hej <3 
Jag fick stressa till bussen då jag torktumlade mina byxor hela morgonen. 
Jag har riktigt fluffigt hår och keps idag... Ångrar smått att jag ville ha lockigt, så drygt när håret är självlockigt sen innan och får såndär ful volym. 
Förresten så klarade jag min andra sockerfria dag igår! Det är tufft, som fan faktiskt. Speciellt om man är van att äta socker lite varje dag, men jag ska klara en månad, och jag är snäll mot mig själv på halloween, får äta lite godis då. Dessutom tror jag att jag inte kommer kunna proppa i mig massor utan att må illa men det återstår att se! 

Onsdag idag vilket innebär skola till tre sen hem, byta om smått och åka på dans, bli upplockad av extramamma och Dimitra o åka till KU <3 saknar alla människor, speciellt Dimitra :c<3 men träffar henne ikväll så <3 

Såg precis en tweet från Justin, sådär lite random "shopping in Asia #thebest" sen kollar jag ut genom bussrutan och känner FUCK YOU JUSTIN ! Jag vill också shoppa i Asien med dig,där det är fucking varmt och mysigt och du är där men nej, jag får vara i kalla Sverige hela vintern. Men jag har en mamma att sköta om, hon opereras redan på tisdag nästa vecka, läggs in på måndag. Så om jag är aningen borta i mina tankebanor så vet ni varför. 

Peace out E 




Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!