Nighty night then..

Nu ska jag faktiskt ta o sussa, imorgon (idag) är det ju för tusan min enda och sista skoldag denna vecka (har legat sjuk mån-tis). Efter skolan ska jag förmodligen ner på stan en sväng, kanske om jag har tid köpa bullar och åka till sjukhuset med dem till mamma och sedan blir det Vänge för KU! ^^ Som ni märker skippar jag dansen.. Och det finns anledningar till det..
1. Jag skadade knäna ännu mer under LANet och Yogan innan lanet
2. Jag hittar inte mina knäskydd fast jag vänt upp och ner på hela huset
3. Jag har inte råd med ett par nya 

Så anledningar har jag.. Seriöst, två knäskydd, spårlöst borta.. Ska kolla skåpet i skolan för säkerhets skull men tror för fasiken inte på att dem ligger där, inte en chans. Tror jag ska kolla igenom alla soptunnor imorgon hemma också (ja.. jag är SÅÅÅÅÅ äcklig och desperat) med tanke på att dessa knäskydd faktiskt gör mig handikappad när jag inte har de på mig. 
 
Idag då? Jag var hemma till cirkus ett då jag mötte upp Alicia på stan, vi gick runt lite sedan åt vi kinabuffé vilket var asnice då jag inte ätit det på hur länge som helst. Sen köpte vi Makars födesledagspresenter och även gick en sväng till Keramik ateljen bredvid Saluhallen. Den drivs av en konstnär (säger man så?) vid namn Paula von Freymann som gör svinsnygga (och svindyra) vaser och krukor i keramik. Inte nog med det är dem oftast one of a kind och inte nog med det 2 så har Makar totalförstört en sån vas här hemma som är värd 5,6 lax.. Plus på det vet jag att den har högt värde för mamma då hon fick den som en grattis present den dag hon fick veta att hon väntade mig. Så vasen förknippas med mig och graviditeten hon hade... I alla fall, efter stanbesöket åkte jag till mamma och var där till cirka klockan sju. Vi pratade, skrattade och hade det allmänt trevligt, hon är riktigt pigg och glad nu vilket inte gör något annat än att glädja mig! :D 
 
Nu ska jag ta och lägga mig, i mammas (min ... just nu) dubbelsäng, helt forever alone då Dimitra sov här med mig igår och sova! Godnatt <3
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!