#musicmondays

Godmorgon <3 
Jag klev upp 6:30, fixade mig och la mig hos mamma som läggs in senare under dagen. Låg bara och gosade med henne och har precis gått därifrån för att äta frukost. Senare idag kommer det bilder på mitt nyfärgade hår också, så håll utkik! Annars då? Justin har släppt sin andra singel "All that matters" men jag har inte hunnit lyssna på den än, han kör ju på att släppa en singel varje vecka i tio veckor och visa snuttar från Believe Movie som släpps i jul ! :D 
 
Nu ska jag hur som helst springa så jag inte blir sen ! Vi ses (och hörs) 
 Bild tagen nyss. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!