Jag lämnar dig där <3

Godmorgon ! <3 
Jag klev upp för inte alls länge sedan och fixade mig och nu precis ska jag äta något då jag ska bli upplockad av Dimitra om en halvtimme. Saknar min plutt! Efter konfan blir det att åka till Vänge för att fira mormor, ska även slå in presenten innan dess. Innan vi åker till Vänge ska vi också till Gränby Centrum en snabbis för att jag ska köpa en doppresent till lilla Klara <3 
 
När jag väl är hemma ikväll bloggar jag väl, men måste även planera min morgondag ordentligt då jag ska ta mig till Vänge självmant, uppfixad och allt innan klockan halv två! Så då måste jag kliva upp ganska så tidigt <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!