I think you stand under me if you don't understand me

Hej! Maggi här. Jag var ute och letade efter ett par baggy jeans idag, men det är så himla svårt att hitta på tjejavdelningen. När jag kikade på killavdelningen så satt dom inte rätt i midjan, och bara åkte ner. Jag tycker att de borde sälja mer baggy jeans, eftersom att det är min stil jag gillar inte stuprörsjeans jag kan ha på mig det men baggys är mer mig. I torsdags så var jag och en kompis i Globen och kollade på Lil Wayne, det var jätte roligt. Jag var otroligt glad, när han kom ut på scenen det var verkligen minnesvärt! Den 10 maj så har jag biljetter till Justin Timberlake, det ska bli askul. Jag störtgillar Justin, för mig the one and only Justin haha. Jag kommer ihåg när jag var yngre och fick min första mp3 och jag laddade ner Rock your body med Justin Timeberlake, spelade om den så många gånger haha. Åh, det ska bli jätte roligt verkligen jag längtar dit. Det är bra att ha saker som man kan se fram emot, då tycker jag att det blir lite lättare med livet, när det känns jobbigt så tänker jag nej juste! Justin Timberlake den 10 maj och det känns lite bättre! Ett litet tips kanske. ;) 
 
Nu ska jag kolla Gossip Girl maraton och äta chips haha. Maggi speciale ;) 
 
Peace and Love. <3 
deeeeeerp. 
 
Alla har vi varit små det här var efter pappa dog. Hade en solglasögon period då tyckte det var jobbigt och kolla i andras ögon. Har som tur övat upp det. Trodde pappa var på semester och att han skulle komma tillbaka. Det gjorde han inte. <3 Spanien for the win. 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!