Cory Monteith

Jag visste inte vad rubriken skulle vara till det här inlägget, jag hade så många rubriker jag ville ha
 
The Quarterback
Finn Hudson
1982-2013
The Hardest word to say is Goodbye
 
Men valde till slut hans riktiga namn Cory Monteith. Alla vet nog vid det här laget vem Cory är men om du inte vet det så är Cory Finn Hudson i tv-serien Glee. Men för några månader sedan, 13 juli om vi ska vara exakta så dog Cory. Dom hade redan börjat filma den femte säsongen av Glee när han dom om jag inte har fel. Igår sändes hans tribute avsnitt av Glee i USA och idag såg jag det och jag grät innan avsnittet ens hade börjat och en bra stund efter det hade slutat så runt 50 min satt jag och grät.
 
Ni kanske tycker jag är jättepatetisk som sitter och gråter till en person som jag aldrig träffat. Men jag har följt Glee sen första säsongen. Det här är femte säsongen som jag ser och det blir utan vår älskade quarterback. Jag såg verkligen upp till Cory då han verkligen brydde sig om sina fans och personerna runt om sig. Det kommer vara jobbigt att se Glee utan Cory.
 
R.I.P
 
Finn Hudson
1992-2013
 
Cory Monteith
1982-2013
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!