But I can't change

Hej bloggen! 
Jag är riktigt jävla lycklig just nu,nästan så lycklig som jag var när jag såg Justin, vilket även var senaste gången jag upplevde lycka på riktigt. När allt är skit räddar musiken mig, precis som nu. Kommer aldrig kunna säga att jag ångrar denna dag på ett eller annat sätt för jag upplevde en grym person live, en person som fick mig att inse ett och annat och som fick mig att tro på nytt. 

Jag vill tacka den person som kom på musiken, för utan den skulle jag inte levt idag, men det tar ja inte upp här. 

Vet inte hur mycket bloggande det blir i helgen, men sen så, jag ska klippa ihop en video, fixa ut alla bilder och berätta mer om upplevelsen, men just nu vill jag bara leva ut lyckan så länge det går! Peace out E 

P.S checka in min och Dimitras instagram, vi har uppdaterat @b3atless & @schiizoo 


Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!