And we gonna let it Burn

Okej, var ska man börja? 
Vaknade liiiite försent idag men det gjorde inte så värst mycket då jag hann ändå! Var svinkallt ute så drog på mig dubbla och trippla lager av det mesta, men tror ni inte jag känner mig som ett vandrande växthus sen ? Jo självklart, för lilla solen kände ju för att kika fram ._. Hade matematik prov på sista lektionen, vart väldigt stressad oc kände mig uppjagad  efter en stund så kunde inte  koncentrera mig ordentligt vilket jag tror även kommer visa sig då jag klev ut från klassrummet med en känsla över att jag kuggat det. Dimitra och jag drog först ner en sväng på stan för jag ville köpa en snygg stickad tröja och sedan hem till mig för att fixa oss inför middag + bowling med KU. Kom till Java, åt, pratade och drog o bowlade. Jag hamnade på sista plats bland alla .. Men inte var jag ledsen för det (jo, jag vart ledsen). Åkte hem, satt mig i badet och lyssnade på musik, målade naglarna, borstade tänderna osv. Klev ut och kände hur jag skulle kräkas vilken sekund som helst. Som tur var gjorde jag inte det utan fick medicin istället och gick o la mig, och här ligger jag nu :) tror de har med maten att göra förövrigt så funderar starkt på att stanna hemma och jobba imorgon då jag har möjlighet till det och dessutom inte vill må så här på fredag då vi ska se Macklemore..  Men nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och ge sömnen ett försök, kisses from E







Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!