Where do all the models go?

Godmorgon!
Sitter i shorts påväg till skolan, känns sååååå skönt att bara ha shorts och en munkjacka!
Idag är det måndag vilket innebär att det är två dagar tills jag befinner mig på Gotland! Funderar på att inte gå imorgon heller men vi märker hur det blir, beror helt på vad vi ska göra, har ändå ingen tyska. Å andra sidan skulle det vara fett skönt att gå i skolan och sen veta att man faktiskt slutar tidigare! Nu är det ju inte långt till sommarlovet heller.. Tror det är 19 skoldagar eller något :O känns helt jävla overkligt, skrev om första skoldagen för inte alls längesedan ju. Hoppas det är okej mat idag också, är hungrig som en varg redan nu men dum som man är äter jag inte frukost... Hehe.
Jag lär blogga under dagen eller något också :)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!