When you're ready<3

Hellu!
Hade faktiskt ganska svårt att kliva upp idag också, måste komma på vad det är som gör mig så seg, har aldrig varit så extremt att jag snoozar i 40 minuter...

Idag är det torsdag vilket innebär att det enbart är tre lektioner varav en av dem är tyska där vi ska fika :D
Efter skolan åker jag hem och sover. Har inte orken till något annat ... Igår innan jag åkte till KU hann jag även kolla upp Mors dag presenter, eller ja.. Jag vet vad de ska få.

Mitt största problem är att jag måste kliva upp vid 7 på söndag för att hinna baka och köpa det jag ska ha.. Dock skulle jag faktiskt kunna köpa det redan på lördag bara att jag måste hitta någonstans att förvara det. Får helt enkelt sätta förbud på mitt rum..:) och dra ner en kylväska.. Kommer så behöva det för bakgrejerna ! Ska ordna det redan idag faktiskt!

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!